Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter xx antall telefon samtaler til telenor så velger jeg heller å si opp hele driten. Ventet i 3 uker på at telenor skal sende min ordre videre til ELTEL som de samarbeider med ang fiber. Ringt gjentatte ganger og hver gang får jeg forskjellige beskjeder, alt fra at ordre er sendt til at ordre står som åpen sak.... Ikke nok med det, men fakturaer renner inn med flere forskjellige hastigheter og annen pris enn avtale.. Useriøs bedrift med latterlig elendig kundeservice. Om du ønsker å ha det godt med deg selv, ja da styrer du unna denne møkka.
Telenor leverer godt bredbånd, men jeg synes prisen er for høy.
Nå feks. lørdagskvelden - midt i nyhetssendingen: svart skjerm med feilkode. (Heldigvis har jeg mobiltelefon med annen operatør) - jeg bruker mobilnettet og leser meg til å restarte TV boksen. Men, det virker ikke og neste anbefaling er å ringe kundesupport! Men, der er det stengt på lørdagskvelden. Ja, ja. 😡
Etter ca 30 telefoner til Telenor fordelt over ca 10 dager fikk jeg endelig tak i en som ga meg oppskrift på hvordan jeg skulle få orden på programmet på mitt ny installerte kabelnett.Dette skjedde 2 dager før julekvelden. Så for meg julen uten tv. Elendig at jeg ikke fikk riktig veiledning fra Telenor før.
Jeg har et langvarig og meget godt kundeforhold til Telenor.
Pga pris så flyttet 3 av 4 fam medlemmer til annet selskap for et par år siden. Mannen min valgte å bli pga totalkunde. Vi er ikke i nærheten av hastighet vi betaler for, ustabilt. Nå tar de betalt for emailkontoer. Ser endelig ut til at gubben tar til fornuft og flytter alt. På tide!
De kommer på døra di å forteller om en god pakke deal. Dette resulterer i dobbel faktura som de lover å ikke påpakke, tjenester de ikke har og ofte en høyere faktura en lovet i mnd. Har også fått faktura på ting som ikke er relevant for og faktura på erstatning på ting som ikke skal erstattes. Jeg angrer på at jeg beit på. Gleder meg til bindingen er over