Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har desverre vært kunde hos dem i 15 år, rett og slett fordi de har monopol på trådnettet (bygget ut for skattepenger da de var statlig, men fikk full kontroll over det etter de ble privatisert) For noen dager siden kuttet de vist kobbernettet som en del av en utfasing uten å melde fra. Og så sier de at siden jeg er en kunde vil de gi meg wifi ruter til 2500kr, lavere hastighet til noe dyrere penger. Men fri nedlastingsgrense året ut(!) Hvem som helst annen som tilbyr fibernett så hadde jeg tatt dem få flekken og blokkert alt tilhørende Telenor, fra tlf til eposter. Dette er mafiavirksomhet.
Må resette modem og ruter flere ganger i uken, har også byttet moden og ruter flere ganger. Telenor sier ingenting er galt, men internettet «stopper» flere ganger i uken likevel
Veldig ustabilt nett. Til tider veldig tregt. Nettet kan plutselig være nede en dag og to og tre uten grunn. Vi opplevde i sommer at nettet var av, da vi ringte Telenor fikk vi beskjed om at naboen vår hadde sagt opp vårt abonnement - hvordan kan det være mulig å tabbe seg sånn ut!?! Attpåtil måtte vi betale mer pr mnd om vi skulle starte opp igjen abonnementet. Latterlig dårlig opplevelse med Telenor!
Jeg hat prøvd å bestille internet,jeg sjekket adressen min for å se hvilken hastighet og abonnament kan jeg ha på mitt adresse.Det var bra hastighet med abonnamenter fra 75 Mb/s til 500 Mb/s og jeg har bestilt den med 150 Mb/s.Men når instalatøren kom ,sa han at det er ikke mulig å koble internet fordi det finnes ikke kabel til husen hvor jeg bor.Jeg ventet 2 uker uten internet,og nå jeg må vente enda mer fordi TELENOR har lyvet om hastigheten som jeg kan ha på mitt adresse.
Har alldrig opplevd værre kundeservice samt levering av tjenester. Låvte allt oppfylte ingenting!
Vi er en helt ny kunde hos Telenor via boligsameie avtale. Vi gikk fra GET (Telia) til deres fiber-løsning (og T-We boks). Avtalt hastighet fra Telenor er 300/300. Hos GET hadde vi 750/25 og det var dønn stabilt og var bare bare helt rått til 2 gamere i huststanden. Hos GET med nettoppgrad og en del ekstra kanaler lå vi på ca 750 pr/mnd. Hos Telenor med nett oppgrad (fra 300 til 500mbit til +300kr faktura+fakt.gebyr 75kr+400krekstra i fellesutgifter!) og med ekstra kanalene lander vi på en knappe 1100 + de 400kr ekstra fellesutgifter! Jeg tror jeg vil tilbake til GET... Nå har jeg sagt fra oss alt av oppgraderinger men det er jo litt synd at en må NED i nedlast.hastighet pga prisen...
Totalopplevelsen av Telenor som Internettleverandør er noe av det absolutt verste jeg har vært bort i. For det første er nettet er ustabilt til de grader og til tider ubrukelig! For det andre har vi 500/500 linje som yter MAKSIMALT 75 mbs, men hver gang jeg ringer får jeg høre: -vi ser ikke noe feil 🥴 -har du prøvd ditt eller datt. Talentløse folk på kundeservice som gir deg lyst til å hente Paracet før samtalen for å dempe hodepinen du får fra de underveis. Dette gjelder ALLE jeg har ringt, altså minst 5 stykker som har kommet med samme unnskyldninger og tullball. Nå har jeg dette møkkanettet inkludert i leien, men når jeg skal tegne eget internett-abonnement skal ALDRI Telenor vurderes.