Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har alldrig opplevd værre kundeservice samt levering av tjenester. Låvte allt oppfylte ingenting!
Vi er en helt ny kunde hos Telenor via boligsameie avtale. Vi gikk fra GET (Telia) til deres fiber-løsning (og T-We boks). Avtalt hastighet fra Telenor er 300/300. Hos GET hadde vi 750/25 og det var dønn stabilt og var bare bare helt rått til 2 gamere i huststanden. Hos GET med nettoppgrad og en del ekstra kanaler lå vi på ca 750 pr/mnd. Hos Telenor med nett oppgrad (fra 300 til 500mbit til +300kr faktura+fakt.gebyr 75kr+400krekstra i fellesutgifter!) og med ekstra kanalene lander vi på en knappe 1100 + de 400kr ekstra fellesutgifter! Jeg tror jeg vil tilbake til GET... Nå har jeg sagt fra oss alt av oppgraderinger men det er jo litt synd at en må NED i nedlast.hastighet pga prisen...
Totalopplevelsen av Telenor som Internettleverandør er noe av det absolutt verste jeg har vært bort i. For det første er nettet er ustabilt til de grader og til tider ubrukelig! For det andre har vi 500/500 linje som yter MAKSIMALT 75 mbs, men hver gang jeg ringer får jeg høre: -vi ser ikke noe feil 🥴 -har du prøvd ditt eller datt. Talentløse folk på kundeservice som gir deg lyst til å hente Paracet før samtalen for å dempe hodepinen du får fra de underveis. Dette gjelder ALLE jeg har ringt, altså minst 5 stykker som har kommet med samme unnskyldninger og tullball. Nå har jeg dette møkkanettet inkludert i leien, men når jeg skal tegne eget internett-abonnement skal ALDRI Telenor vurderes.
Måtte bytte til bredbånd 300 da kobbernett skulle avvikles. Ble lovet MYE raskere nett. Løgn og fanteri. Det går så mye saktere og det er helt umulig å komme fram til riktig avdelig når man skal klage på dette. Det tar evigheter selv om de lover at det kun er 2 minutters ventetid. Taktikken deres er tydelig at kundene skal gi opp. Aner ingenting om hvor mange som er foran meg i kø. Er så forbannet og forstår ikke at det er mulig å behandle kunder på denne måten. Den eneste avdeligen som svarer er salgsavdelingen. Der har de til og med ring tilbake funksjon.
Dårligere og mer ustabilt nett enn da vi hadde Get. Betaler like mye, men vi får tregere nedlastings hastighet.
Er nå uten nett på 3 uken. Telenor kan ikke si, langt mindre garantere noe om når skal få tilbake bredbånd tilgang
Fibernettet mitt konket ut, fikk etter mye mas operatør på besøk som skulle bytte kabel i gaten. Likvel ble jeg bombardert med automeldinger om at nettverket var i orden av Telenor samtidig som de lukket saken hver gang, så jeg måte ringe opp og forklar hver gang at det ikke virket. Kundesenteret nett blir også betjent av TV, som ikke vil svare og kun setter videre. Servicen er elendig med sure medarbeidere. Det er ikke mulig å bli satt til leder for avdeling, som ikke vil ha kundekontakt. Det er det absolutt verste av kundeservice jeg har erfart, og de evner heller ikke å fikse en enkel feil ved bredbånd.