Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De kuttet nettkablene våre uten å gi beskjed til nabolaget. Så der satt vi uten nett. Ringte for å høre hva som skjedde og fikk beskjed om at det var nede for vedlikehold, men etter noen dager så ringer jeg igjen når vi fortsatt er uten nett. De har tatt ned koax fordi det skal fases ut. Fair nok om man gir beskjed eller tilbyr et alternativ. I tillegg presterer de å FAKTURERE MEG for tiden jeg var uten nett og ikke minst sende kravene til inkasso. Forbanna møkkaselskap.
Flyttet til borettslag med avtale med telenor. Kontaktet kundeservice og har ikke fått modem på flere uker. Kontaktet kundeservice minst 3 ganger. Sier de skal fikse, men ingenting skjer. Ingen positive ting å nevne foreløpig. Internett gjennom kabel-tv. Blitt oppringt av montør, men ser ikke behovet for montør. Montøren har heller ikke modemet. Fikk pakke, men med ruter uten modem.
Etter mye varierende hastighet på fiberlinjen (betalte for 300Mbit, men fikk fra 5Mbit til 250Mbit) ble jeg lei og oppgraderte til 500Mbit. Nå får jeg mellom 60-300Mbit. Kundeservice sier at det ikke er noe galt med linjen, så feilen må ligge hos meg. Kjøpte derfor en ny ruter av Telenor. Kobler fra alt utstyr og har nå kun en 2 meters cat6 kabel fra deres ruter til pc. Samme resultat. Allikevel får jeg beskjed om at det ikke er noe feil på linjen. Har kontaktet Bergen Fiber, men de har ingen linje i vår gate. Prisgitt et firma som gir blaffen i kundene. Står nå på interesseliste til Bergen Fiber, og tar dette opp på neste veimøte i håp om at vi blir flere.
Ga melding om bytte av leverandør (til fiber), med sju ukers oppsigelsestid. Telenor kuttet nettet dagen etter (!) og har ikke vist evne til å få slått det på igjen, tross løfter om "hastesak". Jobben min er avhengig av nett. Katastrofal kundebehandling.
Nettet er til tider ustabilt, men fungerer bra når det fungerer. Nå har vi sittet i en uke uten nett, og kundeservice er til liten hjelp. Ser ut som vi blir sittende enda en uke før vi får tilsendt nytt utstyr/det kommer montør.
Etter et fælt uvær så døde modemet pga lynnedslag. Ringte kundesupport for å få nytt modem, da det er kritisk for jobb i hjemmekontor. En uke senere har ikke modemet dukket opp, og etter å ha ringt kundeservice finner vi ut at det aldri ble sendt. Saksbehandlerne kan eller vil ikke gjøre noe for å hjelpe.
Blir logga av hele tiden og sier jeg skal restarte ruteren som jeg har gjort 100ganger før jeg tok det opp med dem På tlf og på tlf er de arrogante Jævler som bare prater piss. Tillegg til jeg oppgraderte jeg hastigheten for par hundre ekstra så får for dyrere pris å viser seg at den klikker oftere rart det selskapet går rundt og tjener penger 5g in ny ass. Anbefales ikke