Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er en vederstyggelighet at innbyggere i Norge må leve under et monopoltyrrani når det kommer til internettilgang. Dette burde være en allment tilgjengelig tjeneste på linje med strøm og vann. ALT VI GJØR krever internett idag. Da er det bare rett og rimelig at dette går over kommunale avgifter og at vi slutter å subsidiere sinnssyke lederlønninger og investeringer i Pakistan. Telenor står vel for TELEFONI NORGE? og i Norge skal man yte etter evne og få etter behov. Måtehold folkens! Jeg opplever store avbrudd i min internettilgang og hastigheter langt unna det jeg betaler for. Som enebolig må jeg også ut med 1050,- per mnd for TV og internett, med standard kanalpakke. Jeg har ingen reelle alternativ unntatt mobilt bredbånd, som ikke er i nærheten av det et vanlig bredbånd skal levere. Når jeg klager på dårlig tilgang blir jeg møtt med "Alltid på nett" garanti og halv måneds kostnad på Internett som en kompensasjon. Det var jo ikke spesielt storsinnet syns jeg. Føler meg bondefanget uten reell mulighet til å skifte til en annen leverandør for å oppnå bedre tjeneste! Og dette er fra en sentral adresse i Trondheim. Lykke til på landsbygda.
Vi i nabolaget bestillte fiber januar 2020, ble lovet levering i slutten av andre kvartal 2020. 1,5 måned etter avtalt levering får vi brev om at det er blir utsatt til sommeren 2021. Elendig!! Til alle som skal inngå en kontrakt med Telenor ang fiber vær kritisk!!
Lureri, nekter å vedlikeholde kobberlinja, trenerer og lyver...
Veldig dårlig dekning, får ikke hastigheten jeg betaler for. tok 6 min for å laste denne siden for eksempel, skal bytte i kveld!!!!
Før hadde jeg vanlig internet det funka perfekt. Nå som fiber er koblet til suger nettet. Fikk også tatt betalt for tv regning for tv boksen uten å bruke det. Visste ikke at vi måtte levere det, fikk boksen av den personen som kom og instalerte fiber nett
Hver eneste natt fast kl. 02.00 detter nettet ut. alle våre innstillinger er satt riktig. har sjekka så mange ganger. Ringer du telenor for å klage tar de ikke ansvar og problemet er ikke hos dem påstår de. men det er det. disse problemene er oftest hos sentralen til leverandøren. j**la dyre er dem og i forhold til hva du får. velg noe annet. de ender opp med å gjøre deg forbanna slik som jeg har blitt på dem !
Skal bestille bredbånd å må se hvilken leverandør jeg kan få. Telenor sine sider sier "Sjekk hvor raskt nett du kan få her" Skriver inn adresse osv, får så opp; "Bredbånd 5 Bredbånd med god fart og stabilitet. Inkluderer Nettvern og Alltid På Nett-garanti." Ja, hvor raskt er "god fart"? Ingen info om hva Bredbånd 5 er. God fart for oldefar på 80 og meg på 29 kan være to vidt forskjellige ting.