Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg orker ikke å høre navnet ''Telenor'' ... nett er så ustabilt og kundeservice er håpløs! Jeg føler jeg bor i Zimbabwe ...
Selger 500 mbit nettet blir regulert ned til 3-5 mbit helt til man tar en tp test da økes hastigheten automatisk opp til 22-35 mbit. Kjører samme video på mobil tv og pc leg på tv pc til jeg kjører tp. Da blir det bra noen minutter mobilen sender uproblematisk. Hadde altibox før Telenor ikke noe problem med 50mbit. Styr klar av denne leverandøren.
Det er god service helt til du får problemer med linjen. Du må ringe flere dager i uken i flere uker før du får dem til å sende en montør. Når montør først er bestilt, så kommer han ikke. Dette gjentar seg FEM ganger. Da gikk jeg over til mobilt bredbånd fra en annen leverandør. Mye mer pålitelig og stabilt enn disse dårlige greiene Telenor driver med.
Veldig dyrt fiber. Bytter pga pris, tjenesten er ikke noe å skryte over heller. Dårlig kundebehandling i tillegg.
Særdeles ustabilt. Hastighet langt under det man betaler for. Kundeservice er en robot som "ikke skjønner hva du mener".
Håpløst nett. Ingen som kan fikse det. Må masse meg til datapakke. Dårlig kundeservice
Hadde det ikke vært for at enkelte steder blir "tvunget" til å ha Telenor, hadde de ikke hatt en eneste kunde... Håper jeg.