Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig dyrt fiber. Bytter pga pris, tjenesten er ikke noe å skryte over heller. Dårlig kundebehandling i tillegg.
Særdeles ustabilt. Hastighet langt under det man betaler for. Kundeservice er en robot som "ikke skjønner hva du mener".
Håpløst nett. Ingen som kan fikse det. Må masse meg til datapakke. Dårlig kundeservice
Hadde det ikke vært for at enkelte steder blir "tvunget" til å ha Telenor, hadde de ikke hatt en eneste kunde... Håper jeg.
service er meh, men kommer det et bitte litt vanskelig teknisk spørsmål angår ditt kundeforhold så legger de jaggu meg på røret, og ringer ikke engang tilbake det må du gjøre selv og forklare deg enda engang på nytt til en ny apekatt på kundeservice Routeren dems ser ut som er noe du har blomster i, og kan så og si ikke gjøre noe inn i selve routeren, må ringe " EKSPERT HJELP " som koster 26kr minutter, som er helt latterlig!! For å få åpnet noen porter og de klarer ikke engang å forklare seg hvordan. Og ikke minst øker dem på prisene vært år, med sinsyke dyre priser, nesten 800kr for en noe lunne rask linje, andre leverandører kan man spare mye penger på,. Altid på nett garanti, må ringes inn for at du skal få det på neste faktura, er ingen ting å spare på, bytt til noen andre som er rimeligere og bedre. STYR UNNA
Nettet hos Telenor er alltid tregt og veldig ofte nede. Kundeservicen er helt ubrukelig i tillegg!
Blir møtt av et forferdelig mandagsmennenske i andre enden. Uten ønske om å verken hjelpe eller være hyggelig. Anbefales å unngå Telenor som Internettleveandør. Fink beskjed om at kanskje Internett er oppe og går innen en uke eller to. I disse koronatider er dette uhørt.