Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De kommer på døra di å forteller om en god pakke deal. Dette resulterer i dobbel faktura som de lover å ikke påpakke, tjenester de ikke har og ofte en høyere faktura en lovet i mnd. Har også fått faktura på ting som ikke er relevant for og faktura på erstatning på ting som ikke skal erstattes. Jeg angrer på at jeg beit på. Gleder meg til bindingen er over
Søkte om å få legge inn fiber. Etter 5 uker så purrer jeg, og får da "avslag" innen 4 timer. Kan ikke levere pga manglende kapasitet. Kunne heller ikke si noe om de noensinne ville tilby fiber til oss (nybygget hus). Naboene har fiber (30 meter avstand). Telenor er eneste fiberleverandøren i området desverre. De kunne tilby trådløst bredbånd, men ærlig talt. Forferdelig kundeservice, og sitter igjen med en følelse av at dette firmaet bryr seg fint lite om å få nye kunder.
Legger ut en sak til skrekk og advarsel så andre kan lese hvordan Telenor oppfører seg. De skrur ned internet hastighet min med 75% og påstår at jeg har bedt om det og det stemmer ikke. De sender doble fakturaer enda jeg ble tilbydd 3 mnd gratis og betaler papirfaktura fast hver mnd. De beskylder meg som kunde for å juge fordi kundebehandler jeg snakket med ikke hadde ført ting i loggen. Jeg fikk beskjed av kundebehandler hos Telenor. Det står ikke noe i loggen.. Hvem tror du vi tror på. Så la de like godt på og avsluttet samtale. Jeg ender med at jeg må ringe de flere ganger og for hver gang jeg ringer så har Telenor laget enda flere problemer og de har ingen forståelse for frustrasjon de skaper ovenfor kunder. Beskjeden lyder igjen.. Du er sur så jeg vil ikke snakke med deg og nok en gang blir det lagt på tlf. Prøver du å si til svar at du må ringe flere ganger pga de er vanskelig å ha med å gjøre så sier de bare.. Ser du har ringt oss et par ganger før. Dette er bare forsmak på hvordan Telenor oppfører seg. Når det gjelder pris kr 79.- som Telenor tar for papirfaktura som de ikke har lov til da det ikke skal koste mer enn selvkost. Da svarer de arrogant.. Den saken er ikke "prøvd enda".. Altså juridisk, men den loven er gjeldende, men Telenor bryr seg ikke om det.
Dårlig dekning med stadige avbrudd i sendingene! Prisen er i tillegg høy!
Som overskriften sier. dyrt men stabilt. Veldigt sjelden nedetid i mitt område.
Vi har fått en fjerdedel av hastigheten vi betaler for for lenge, og kundeservicen jeg kontaktet i dag har vært svært uhøflig og uvillig til å hjelpe.
Lette og få tak i men ikke noe hjelp og få når det gjelder dårlig nett. Så vi takker nå etter 8 år