Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke anbefalt å bruke avbestilling og reiseforsikring via NAF Xtra, de har avtale med Eika forsikring. Når vi må kansellere reiseopphold pga COVID19, blir ingenting dekket. Da krever de plutselig en helårsforsikring. Reisen ble bestilt i januar. Lureri.
Har vert ok begynner og bli griske... Har ikke mere og tilføye men synes de er blitt mye dyrere. Synes det er merkelig at en mann på 54 år kjører skadefritt i mange år og har full bonus 75% 5 året eller mer... får forhøyet forsikringspremie etter og ha kjørt skadefritt i 2 år med siste registrerte bil. Jeg fikk en økning på årspremien på ca 25% etter og ha vert en ansvarlig sjåfør som har kjørt skadefritt, i tillegg har da bilen sunket i verdi på disse 2 årene. Jeg blir straffet av Eika for og kjøre skadefritt ikke premiert... Hade takk for oss..
Selskapet selger forsikring gjennon sparebankene og tar veldig godt betalt i "administrative omkostninger" Alle mine kontakter med kundebehandlere har vært ubehjelpelig og grenset til det uhøflige. At selskapet delegerer kontakt til sparebankene gjør det vanskelig å finne ut hvem som kan ordne opp i saker. Ingen selvbetjening på nett.
I forsikringssak så unnlater de å svare både på muntlige og skriftlige henvendelser. Sier at skriftlig svar kommer, men svar kommer ikke. Elendig dialog med reparerende verksted. I samtale med verksted får jeg oppgitt at skadens omfang kommer på ca. 34-35.000. Så får jeg regning på ca. 54.000. Mottar ikke svar på gjentatte muntlige og skriftlige henvendelser om dette.😠👎
Veldig god oppfølging og service. Og rask til å ta tak i situasjoner som oppstår i forbindelse med forsikringssituasjoner.
Jeg har jobbet med dette tillitsselskapet før, og det er bra, og prisene er attraktive og gode. Takk. Jeg anbefaler alle å melde seg inn i dette kjente selskapet.