Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingenting er bra, de er kun ute etter pengene dine. Enter sender faktura uten noen som helst forklaring, gjerne etterfulgt av purregebyr og senere doble purregebyr til tross for at en forsøker å finne ut hva det er de sender faktura på. Makan til slett selskap kan en neppe finne der ute. Alt kan bli bedre Mine erfaringer er at dersom en henvender seg til forsikringsselskapet med spørsmål får en gjerne Ha en god dag og beskjed om at de har funnet en faktura noen år tilbake som en ikke har betalt. Så kommer en purring og så kommer en ny purring og dette uten at en har fått svar på det en tok kontakt. Har inngått en forsikringsavtale med nytt forsikringsselskap, men likevel sender de haugevis med papirer for nytt år og påstår at de gjør det fordi de mangler kr 655 i innbetaling for en av mine avtaler. Og det uten forklaring. Når jeg så går gjennom avtalene en for en og beregner (for dem) hva jeg har til gode på hver av avtale så svarer de ikke. Det er både frekt og respektløst.
Oppdelt selskap, dumping forhandle med .ca 3 selskaper: ett for hus råte- et for bil etc.
Sendte ikkje faktura. Men sendte Faktura med Purregebyr. Kundebehandler var i dårlig humør allerede før eg begynnte å prate.
Byttet forsikring til gjensidige, enter fortsatte å sende meg faktura, har ikke klart å ordne dette enda, og det er et halvt år siden jeg har byttet forsikring, sitter igjen med 12000+ kroner i inkasso. Enter mener at de ikke har fått oppsigelse, mens gjensidige har sendt det flere ganger, har til og med fått den selv og videresendt til enter. STYR UNNA
Fikk brev fra Enter 01.12.17 hvor de sa at de ikke hadde sendt ut faktura for bilforsikringen. Ny faktura var vedlagt. Videre sto det at vi kunne se bort fra betalingsfristen på fakturaen, og at ny frist var 01.01.18. Vi betalte fakturaen 19.12.17. Dagen etter kom det et brev om oppsigelse av forsikringsavtalen hvor det sto at tidligere varslet krav ikke var betalt. Siden vi hadde betalt dagen før gjorde vi ikke noe med dette. Men i januar kom det et brev fra Trafikkforsikringsforeningen om at bilen ikke var forsikret. I telefonsamtale med Enter fikk vi bekreftet at forsikringen faktisk var betalt. De sa at det var noe som hadde "krysset" hverandre. Dette var ikke særlig tillitvekkende, og vi bestilte derfor ny forsikring hos Sparebank 1. Denne skulle gjelde fra 08.02.18. Dette greide imidlertid Enter å forpurre slik at vi måtte slite med selskapet fram til 13.03.18. Noen avregning fra Enter har ikke kommet, men vi har fått diverse fakturaer og purringer.
Dårlig kundeservice, laaaaaaaang tlf tid... Ingen ringte meg tilbake selv om jeg tastet dette valget.. Alltid ca 40 i kø
Elendig selskap. Er umulig å få kontakt med de og man får alltid forskjellige beløp på e-faktura osv. Bare tøv og rot i systemet. Råder alle til å holde seg unna.