Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lang ventetid på tlf. Sendte mail, gikk over en uke, så da ringte jeg. Når jeg endelig har kommet gjennom får jeg beskjed om at jeg må vente på mail svar og at det mest sannsynlig kommer iløpet av den neste uka igjen. Får svar på mail etterhvert men de svarer ikke på spørsmålene mine. Synes kundebehandlingen bør bli noen hakk bedre!!
Totalt ubrukelig selskap. Er umulig å få kontakt med de på hverken telefon eller epost. Unngår å sende e-faktura, men sender faktura med gebyr istedet... når jeg nå har sagt opp for 3.gang, påstår de å ikke ha mottatt min oppsigelse. Dette selv om selskapet jeg har byttet til (Gjensidige) dokumentert har sendt Enter oppsigelse på mine vegne opptil 4 ganger. Bare tøv og rot i systemet. Råder alle til å holde seg unna. Her taper du bare penger.
Punkterte på E18. Ringte veihjelpstelefonen til Enter, fikk kontakt med kundebehandler øyeblikkelig, og personen fikset kontakt med Viking redningstjeneste på kort tid. Ringte igjen dagen etter for å sjekke om forsikring dekket leiebil hvis jeg skulle få behov for det i reparasjonstiden, noe den gjorde. Rask, god service når jeg hadde behov for det.
Leaser en e-Golf og fikk forsikring hos enter med bonus på 40% etter to år hadde jeg to små uheller der reparasjoner kostet over 10 000 begge og i tillegg til bonus tap gikk forsikring fra 9000 per år til 42000 ! verste av alt er at faktura for dette periode fikk jeg 9 måneder etter periodens begynnelse så nå krever enter at jeg betaler så jeg prøver alt jeg kan for å unngå.
Skulle ringe for å gi beskjed om at jeg hadde fått ett par regninger for mye etter jeg byttet til ett annet forsikringsselskap. Satt 1 time i telefon kø, var nr 10 i køen da klokken ble 17.00, da endret bare musikken seg uten å gi beskjed om de var stengt, ikke mulig og legge igjen nr så de kan ringe deg opp igjen.
Forferdelig dårlig kundeservice, vanskelig å få svar og sender ut purringer og gebyrer på fakturaer som ikke er blitt sendt ut en gang. Styr unna for alt det er verdt.
Eg fikk avtale gjennom bilhandleren når eg kjøpte en ny bil. Alt så veldig bra ut, billeg og fint. første faktura kom med kun del av den månedlig summen. Husker ikkje akkurat kor mange fakturar kom den veka men ca gjennomsnitten var 3-5 fakturar per veka med kun deler av den månedlige summen. Med rundt 15-20 fakturar per mnd var ein som eg mista og derfor betalte ikkje, straks fikk eg melding om oppsigelse av avtale dersom eg ikkje betalte. Eg ringte med det samme og fik svar om at det var jo min skyld eg ikkje betalte og eg måtte inngå ny avtale til dobbelt pris, dersom eg ikkje var bilhandler kunne eg ikkje få opprett den samme pristilbudet. Så snart eg hadde den nye avtalen med dobbelt pris starta fakturene å komme regelmessig ein gong i måned med heile månedsbeløpet. Helt forferdelig kundeservis.