Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle ringe for å gi beskjed om at jeg hadde fått ett par regninger for mye etter jeg byttet til ett annet forsikringsselskap. Satt 1 time i telefon kø, var nr 10 i køen da klokken ble 17.00, da endret bare musikken seg uten å gi beskjed om de var stengt, ikke mulig og legge igjen nr så de kan ringe deg opp igjen.
Forferdelig dårlig kundeservice, vanskelig å få svar og sender ut purringer og gebyrer på fakturaer som ikke er blitt sendt ut en gang. Styr unna for alt det er verdt.
Eg fikk avtale gjennom bilhandleren når eg kjøpte en ny bil. Alt så veldig bra ut, billeg og fint. første faktura kom med kun del av den månedlig summen. Husker ikkje akkurat kor mange fakturar kom den veka men ca gjennomsnitten var 3-5 fakturar per veka med kun deler av den månedlige summen. Med rundt 15-20 fakturar per mnd var ein som eg mista og derfor betalte ikkje, straks fikk eg melding om oppsigelse av avtale dersom eg ikkje betalte. Eg ringte med det samme og fik svar om at det var jo min skyld eg ikkje betalte og eg måtte inngå ny avtale til dobbelt pris, dersom eg ikkje var bilhandler kunne eg ikkje få opprett den samme pristilbudet. Så snart eg hadde den nye avtalen med dobbelt pris starta fakturene å komme regelmessig ein gong i måned med heile månedsbeløpet. Helt forferdelig kundeservis.
Ingenting er bra, de er kun ute etter pengene dine. Enter sender faktura uten noen som helst forklaring, gjerne etterfulgt av purregebyr og senere doble purregebyr til tross for at en forsøker å finne ut hva det er de sender faktura på. Makan til slett selskap kan en neppe finne der ute. Alt kan bli bedre Mine erfaringer er at dersom en henvender seg til forsikringsselskapet med spørsmål får en gjerne Ha en god dag og beskjed om at de har funnet en faktura noen år tilbake som en ikke har betalt. Så kommer en purring og så kommer en ny purring og dette uten at en har fått svar på det en tok kontakt. Har inngått en forsikringsavtale med nytt forsikringsselskap, men likevel sender de haugevis med papirer for nytt år og påstår at de gjør det fordi de mangler kr 655 i innbetaling for en av mine avtaler. Og det uten forklaring. Når jeg så går gjennom avtalene en for en og beregner (for dem) hva jeg har til gode på hver av avtale så svarer de ikke. Det er både frekt og respektløst.
Oppdelt selskap, dumping forhandle med .ca 3 selskaper: ett for hus råte- et for bil etc.
Sendte ikkje faktura. Men sendte Faktura med Purregebyr. Kundebehandler var i dårlig humør allerede før eg begynnte å prate.
Byttet forsikring til gjensidige, enter fortsatte å sende meg faktura, har ikke klart å ordne dette enda, og det er et halvt år siden jeg har byttet forsikring, sitter igjen med 12000+ kroner i inkasso. Enter mener at de ikke har fått oppsigelse, mens gjensidige har sendt det flere ganger, har til og med fått den selv og videresendt til enter. STYR UNNA