Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk brev fra Enter 01.12.17 hvor de sa at de ikke hadde sendt ut faktura for bilforsikringen. Ny faktura var vedlagt. Videre sto det at vi kunne se bort fra betalingsfristen på fakturaen, og at ny frist var 01.01.18. Vi betalte fakturaen 19.12.17. Dagen etter kom det et brev om oppsigelse av forsikringsavtalen hvor det sto at tidligere varslet krav ikke var betalt. Siden vi hadde betalt dagen før gjorde vi ikke noe med dette. Men i januar kom det et brev fra Trafikkforsikringsforeningen om at bilen ikke var forsikret. I telefonsamtale med Enter fikk vi bekreftet at forsikringen faktisk var betalt. De sa at det var noe som hadde "krysset" hverandre. Dette var ikke særlig tillitvekkende, og vi bestilte derfor ny forsikring hos Sparebank 1. Denne skulle gjelde fra 08.02.18. Dette greide imidlertid Enter å forpurre slik at vi måtte slite med selskapet fram til 13.03.18. Noen avregning fra Enter har ikke kommet, men vi har fått diverse fakturaer og purringer.
Dårlig kundeservice, laaaaaaaang tlf tid... Ingen ringte meg tilbake selv om jeg tastet dette valget.. Alltid ca 40 i kø
Elendig selskap. Er umulig å få kontakt med de og man får alltid forskjellige beløp på e-faktura osv. Bare tøv og rot i systemet. Råder alle til å holde seg unna.
Fikk en god pris via forhandler og gikk for Enter selv om jeg var blitt advart av flere venner om faktura rot osv. Bestemte meg for avtale giro så det ikke skulle bli faktura problemer. MEN de forsyner seg grovt av kontoen godt utover avtalt pris og i tillegg er de frekke nok å sende papirfakturaer og purringer med gebyrer. Når det gikk opp for meg at jeg faktisk har betalt 1200,- for mye i 2017 og de i tillegg plutselig sender en faktura på 1877,- for manglende betaling for 2017. Det er ren svindel og umulig å få hjelp til å rydde opp i kaoset
Jeg ordnet forsikring gjennom bilforhandler, og trodde at dette var et bra forsikringsselskap. Jeg var fornøyd først, ettersom jeg rygget inn i noen andres bil og de ordnet opp uten problem. Problemet ligger i fakturasystemet deres. Etter å ha betalt hver måned, fikk jeg i desember brev om at manglende innbetaling førte til at jeg ble "kastet ut". Jeg ringte dem for å rette opp i feilen, men kom ingen vei med dette, da de mente at det var min feil. I slutten av januar får jeg ny regning. Denne er på nesten 5000kr. Når jeg ringer for å sjekke hva dette går ut på, mener de at dette er tilbakebetaling for fire mnd jeg ikke har betalt. Jeg svarer at jeg har betalt hver mnd, og de sier at de skal ringe tilbake når de har fått sjekket opp i dette. Hører ikke fra de. Når jeg ringer igjen, får jeg beskjed om at de kan se at jeg har betalt inn alle måneder bortsett fra to, og trenger dermed å betale bare halvparten. Når jeg sier at dette er feil, og sender kontoutskrift, hører jeg ikke fra de lengre. Jeg ringer dem nok en gang, og får nå snakke med noen som er høyere opp i systemet, der jeg får beskjed om at jeg egentlig aldri var "kastet ut", hadde vært forsikret hele tiden, og at jeg måtte betale for mnd fra desember og 3 måneder frem til nå. Beløpet stemmer ikke med månedssummen, og det virker som om de har hentet et beløp fra løse luften, men de nekter og gi seg, og regninger er betalt. Jeg har nå byttet forsikring, og bedt om å få oppsigelsesbrev på mail fra det nye forsikringsselskapet, slik at jeg forhåpentligvis slipper mer styr.
Etter å ha byttet selskap til Nemi, klarer ikke Enter å stanse utsending av fakturaer. De har evig lang kø på telefon og lang svartid på mail. De ba meg pr mail om å betale den første fakturaen etter oppsigelse for å få restbeløp refundert. I etterkant sender de imidlertid ut nye fakturaer for perioden etter oppsigelsesdato også. Håpløs kundeservice.
Skjønner ikke helt hvorfor er det så mange dårlig omtaler her - man får det man betaler for hos Enter, enkelt og greit. :)