Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enter forsikring slettet bilforsikringen min den dagen jeg bestilte ny forsikring hos Storebrand, de ventet ikke til avtalen hadde gått ut. Jeg kjørte nesten to uker uten forsikring på bilen. Jeg fant ut dette da jeg fikk brev om dagsbøter i posten.
Umulig å få sagt opp bilforsikring. Byttet bilforsikring i november 2017, overtagelse av nytt forsikringsselskap med oppstart 2/12-17. Får fremdeles regninger og purringer (februar 2018) flere ganger i mnd. Har betalt regning både for desember og januar, men likevel kommer de rennende inn på løpende bånn! Elendig kundeservice! De oppleves hyggelige per telefon, men ingenting skjer. STYR UNNA FOLKENS! Dette er "TV2-hjelper deg"-materiale!
Jeg fikk en forhandler avtale som jeg ble informert om at kun varte i 3 år. Jeg ringte etter tre år da prisen på forsikringen hadde gått opp. Da møtte jeg en hyggelig dame som fikk ned prisen min slik at jeg ble godt fornøyd. Jeg fikk også en bekreftelse per mail. Det tar litt lang tid før dem ringer opp igjen bare...
Dette er et selskap du må styre unna!! Er kun et eneste rot når det kommer til faktura, der du blir dobbelfakturert, samtidig som du får purring for ikke å betale.. Har vært i kontakt med de flere ganger for å be de rydde opp uten at noe skjer. Fikk nå varsel om avskilting av bilen fra statens veivesen, SELV om forsikringen er betalt frem til mars, og fått bekreftet det per melding (er nå i januar), men Enter har selv varslet at jeg ikke har betalt. KUN ET ENESTE ROT!!
Jeg har ikke noe positivt å si om Enter! De har sendt meg fakturaer i hytt og pine uten og nevne hvilken av dem jeg må betale. Totalt har jeg mottatt en samlet faktura sum på nesten 40 000, på en måned! Jeg har måtte ringt dem og avklart hvilke jeg må betale og da jeg ringte opplevde jeg svært dårlig kundeservice. Jeg håper inderlig at Enter Forsikring leser disse omtalene og lærer fra dem.
Det er ingenting bra med Enter annet enn prisen. Fakturaer med feil datoer (innrømmer heller ikke disse feilene), Følger ikke opp og varsler ikke om feil ved innbetalinger før det for sent. Den minst personlige kundeservicen jeg har vært borti og helt umulig å få tak i på telefon.
Bruker for lang tid på å svare på hendvendelser. Tok 22 dager og 5 mailer før jeg fikk svar og riktig faktura tilsendt. Dette er altfor lang tid.