Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi meldte skaden på email, og fikk meget fort svar. De bestilte takstmann, og takstrapporten kom raskt. Noe vi er meget godt fornøyd, så utbedringen kunne gjøres.
Kundebehandler ga god veiledning og løste mitt "problem" på en rask og hyggelig måte. Jeg er svært fornøyd.
Rask behandling av skaden.Lettvint å melde skade på nettet
Fikk beskjed om utfallet av saken bare minutter etter jeg sendte inn skademelding
Veldig ryddig og effektift fra skademelding via takstmann og til utbetaling
Hadde en båt skade, Tok kontakt med fremtid , fikk rask tilbakemelding og takstmann ble kontaktet. Hurtig og riktig oppgjør.
Benyttet både telefon og nettsiden i forbindelse med et par saker. Fikk god dialog med kunderådgiver på telefon og rask behandling av skade via nettsiden.