Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tyveri av solbryler min ble løst og veileder dere hjalp meg masse om saken
Vi opplevde en større lekkasje fra badet og ned i i gangen. Dette har vi fått lite hjelp med, og erstatningen vi får fra Fremtind dekker overhodet ikke skadene som har oppstått - ikke en gang de sekundære skadene so. oppstod under saneringen. Den opprinnelige feilen var ikke mulig for oss å vite om eller forhindre. Vi trodde det var slike ting vi var forsikret mot! Vi har i tillegg hatt ulike saksbehandlere hele veien og treg saksgang. Dette er SVÆRT urovekkende for oss som forbrukere.
Det gikk under 24 timer fra jeg la inn saken til oppgjøret kom på mail med forskjellige muligheter til å bruke på gavekort.
Sendte skadesak en onsdag em. Fikk svar torsdags morgen at skaden var godkjent. Fredag var pengene på min konto. Bedre og raskere forsikringsselskap tror jeg ikke det finnes. Tusen takk
Har alltid fått hjelp når det har vert noe. De har også vert raske til å ordne opp i tingene jeg har trengt hjelp til.
Fikk raskt svar underveis. Ble uenig da jeg ble bedt om å rense vinterdyner og puter som ble skadet og luktet ille. Renseriet kunne ikke garantere at de ville bli bra. Fremtind aksepterte dette og jeg fikk penger/avkorting til å kjøpe nye.
Av alle andre selskaper vi innhentet tilbud fra,var Fremtind Forsikring absolutt den beste. Særlig for LO-favør medlemmer.Det er snart tre år siden vi ble kunde, må ha en ny gjennomgang snart.