Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen problemer med oppgjør når det er skadetilfelle. Hurtig bearbeiding og god kontakt med saksbehandlere.
Gjelder skade på taket vårt. Ble først meldt inn i starten av juni 2023. Nå har vi kommet til 06.01.2024. Saken er fortsatt ikke avklart. Skaden er på ca. kr. 1.300.000. Fremtind innrømmer at det er en skadesak, men mener de skal utbetale 69.000. Fremtind lyver på telefon, de holder ikke det de lover, bruker 2 – 4 uker på å gi tilbakemelding hver gang jeg lurer på noe, forsøkte å få meg til å droppe saken mot Fremtind og helle gå på et tidligere selskap, gjør alt de kan for å drøye saken ut i det lengste og følger ikke norsk lov.
Har bare gode erfaringer med selskapet de gangene jeg har brukt forsikringen
Raskt og greit. Får informativ informasjon hvordan jeg skal forholde meg til oppgjøret
God og ryddig prossess. Så langt god erfaring med forsikringen.
Sett kundene i fokus fremover, det er det dere og vi fortsatt har et utmerket samarbeid.
Har kjørt for langt (på eget ansvar) i forhold til forsikringsdekning. Ønsket starte på null med dagens kmstand. Det klarte de ikke, og jeg måtte avskilte bilen og så tegne forsikring på nytt med ønsket kmstand. Ble rådet til å gamble til hovedforfall, og så justere. Det ønsket jeg ikke. Da avskilter jeg bilen og tegner ny forsikring i nhtt eller tidligere selskap. Lite servicevennlig og fantasiløst av Fremtind. De mister muligens nå en kunde med to hus to biler, reiseforsikring, innbofrosikring - alt i Fremtind. At de tør behandle kunder slik!