Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er litt tidlig i prosessen så jeg synes det er vanskelig og svare noe konkret. Men alt i alt til nå er vi veldig fornøyd eks skjemaene og (anonymisert navn)
Det kommer an på hva det er på saken. En sak jeg nylig hadde fikk jeg veldig mye hjelp. Han saksbehandleren var veldig behjelpelig og prøvde å finne en fin løsning for min sak.
Alt bare fungerte, fra sykehus til kontakt i ettertid
6-7 forskjellige behandlere som gav oss ulike og motstridende svar, Generelt veldig dårlig kundebehandling. Skriftlige henvendelser ble ikke svart på - måtte ringe og purre.
På forhånd hadde vi skaffet til veie mye skriftlig dokumentasjon. Men vi ble veldig overrasket over at dette ikke ble etterspurt. Pengene ble raskt overført min kono.
Fantastisk service når man først fikk snakket med et ekte menneske! Da løste alt seg, istedenfor å stå fast og risikere at man svarer feil på et spørreskjema.. 100% fornøyd!
Ikke fått den hjelpen jeg ønsker flere ganger. Kan heller kjøpe forsikring på produktene direkte. Har enda ikke fått svar på saken min med reiseforsikring.