Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind forsikring utøver rask saksbehandling og har svært konkurranse dyktige priser.
Enkel og effektiv rapportering av skade. Rask tilbakemelding.
Bra behandling for bilforsikring Har ikke grunnlag for å svare for de andre.
Denne omtalen handler først og fremst om erfaringene rundt siste forsikringssak. Jeg ble møtt med respekt og forståelse fra første stund. Saksbehandler var en eldre kar og jeg begynte med å si at jeg var lite digital og at han måtte bruke et enkelt og forståelig språk. Gjennomgangen av skjema gikk veldig greit. Til slutt sa han: Nå trykker jeg på "sendknappen" og pengene skal stå på konto. En virkelig hedersmann som har forstått hva vi eldre står overfor i møte med den nye digitale virkelighet. Tusen takk.
Alvorlig syk og utskrevet fra sykehus til hotell uten kost eller kostpenger. Måtte bestille og legge ut for hotell selv (8 dager i påvente av at jeg skulle bli frisk nok til hjemreise) da det etter 5 timer fortsatt ikke var ordnet. Dårlig at det ikke er med mat når man er så alvorlig syk, uten kokemuligheter(om jeg hadde vært i stand til å koke selv), og uten kostpenger til å dekke restaurantmat. Forsikringsselskapet brukte svært lang tid på å tilbakebetale beløpet og hadde glemt å bestille assistanse under reisen.
Jeg hadde kun gode opplevelser med min kontakt med Fremtind. Saksbehandler var rask til å gi tilbakemelding, og dialogen var udelt positiv hele veien
Saksbehandler informerte om høyre sum men får jeg mye lavere sum på beregning som kom etter tlf samtalen. Tok jeg kontakt igjen så var det en annen som forklarte samme tingen omigjen og omigjen og mente at hun må gjøre det her inntil jeg forstår hvordan Bergeningen er. Aldri fikk svar på mitt spørsmål. Utrolig dårlig kundebehandling.