Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Takstmann kommer og går etter 7 min og 2 bilder. Ikke interessert å se etter løsninger. Dette Skjedde også i 2018 da takstmann nr 1 sa: dette er ingen forsikringssak. Så kom takstmann 2 og innvilger en erstatning på over 55000kr. I tillegg hadde takstmann 1 godkjente takst papirer
Lang behandlingstid, heller ikke villige til å dekke skadeomfang i enkelte saker...
Fikk ikke bruke innboforsikring på knust porselensservant. Det går på husforsikring. Står ikke noe sted at dette er tifelle. Måtte gjennom hele kverna med innmelding - bare for å få negativt svar. Unødvendig!!
Alltid hyggelige og hjelpsomme representanter for selskapet. Rask og effektiv tilbakemelding.
Arrogant holdning, og inkompetente takstmenn. lyver for å unnga skadeoppgjør.
Etter å fått veggen på huset mitt trykt inn 10cm av en varebil fra Oda, med en sjåfør som ikke burde kjørt bil på vinterføre, mener saksbehandler at skaden er under egenandel (7000,-) og derfor ikke dekningsmessig. Alle vet at dette er regress og at Oda skal dekke egenandel. Men nei, slik fungerer det ikke i fremtind. Jeg bytter selskap til Gjensidige 👍
Vi fikk ikke noe hjelp fra dere ringte vi dere om våres tlf.skade. Dere vi ha bare penger fra folk