Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Heilt latterlig å betale for reiseforsikring og når du trenger den på en sak som virker veldig enkel. Får du ingenting igjen og de hiver ansvaret over på meg. Melder meg ut med en gang.
Raskt og effektivt. Saken ble raskt effektuert med besøk, samt gjennomgang samme dag. Erstatningssummen ble levert på 3 dager.
Jeg føler meg mistrodd i forbindelse med beskrivelse av hendelse forløpet og kontakten med saksbehandler.
Jeg har barneforsikring i Fremtind. Min sønn ble påkjørt av en bil og hardt skadet i september 2015. De to andre forsikringsselskapen som er involvert i saken har tatt personlig kontakt flere ganger, de har forholdt seg til sakkyndiges uttaler og betalt ut forsikringssummen for 6 mnd siden. Fremtind, som er vårt eget selskap, har vi ikke hørt noe i fra siden ulykken. Ingen utbetaling, ingen hjelp og nå skal de krangle på sakkyndig utredning. Om man kan unngå å tegne forsikring hos dette selskapet, bør man det! Ikke kan de nås på telefon eller Mail heller. Brukte forøvrig tre uker bare på å melde skaden, da dette var så komplisert å gjøre elektronisk. Man kan fremdeles ikke kommunisere med Fremtind elektronisk i forhold til barn feks. Problemer man ikke opplever hos andre selskap.
Hadde en skade på bil i forbindelse med viltpåkjørsel. Skaden ble dekket uten diskusjon, alt gikk som man forventer det. Leverte bilen til ønsket verksted, alt gikk som smurt. Godt fornøyd med både Fremtind og Kverneland Bil Åsane som tok seg av skaden.
Meldte skade på nett, og fikk svar innen en time. Fikk velge verksted fra liste, med flere alternative tidspunkt for takst av skade. Meget fornøyd.
Hadde en tvistesak med bolig utleier. Rask og enkelt å få advokat hjelp gjennom forsikringen. Fikk dekt 75% av utgiftene. Vant saken takket være advokat hjelpen Jeg fikk dekt.