Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte skade på søndag og på tirsdag hadde jeg fått oppgjøret. Kunne ikke vært mer fornøyd
Å fylle ut skadeskjema var veldig enkelt og lite omstendelig. Svar kom kjapt og var fornøyd med oppgjør. Anbefales!
Lett å komme i kontakt / få hjelp. Dyktige saksbehandlere. Meget god oppfølging.
Jeg møtte en hyggelig behandler og saken ble meget raskt behandlet.
Smidig måte å melde skaden på ved at den kunne meldes inn over telefonen. enkel og grei prosess. Stusset på at det ikke er mulig å få se hva saksbehandleren noterte. Ikke noe problem i denne saken, men misforståelser er jo en del av livet!
Saksbehandlingstid var 35 virkedager, etter disse dagene måtte vi mase om å få tilbake pengene vi hadde krav på. Vi betalte også forsikring hele tiden på ei forsikring vi ikke skulle ha mer fordi hunden vår måtte avlives.
Kundebehandlingen er kjempedårlig. Ingen kunnskap på saksbehandleren .Frastjålet telefon , men jeg fikk beskjed om at den ikke var stjålet , den var mistet. Det bestemte den dama jeg snakket med. Med telefonen lå det bankkort og førerkort så hadde den vært «mistet» som hun påstår hadde den vel kommet til rette. Men nei den ble stjålet