Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sendte inn skadedokumenter og nesten i samme stund var forsikringssaken innvilget. Dagen etter at kvittering for utgifter var sendt så var penger på konto.
God til oppfølging gjennom Mail. De forklarte godt saksgang og sendte oppdatering gjevnlig.
Jeg er svært fornoyd med rask behandling.Jeg fikk gid støtte og god hjelp. Det better at selskapet er altid I take på hvordan å støtte kunder når dem trenger hjelp med å erstatning ved ulykke.
Null forståelse av prinsippet likt eller tilsvarende likt produkt, samt nekter kontant oppgjør selv om det i min sak ble eneste alternativ, da de ikke klarte å skaffe et likt eller tilsvarende likt produkt. Prøvde rett og slett å tvinge på meg en betydelig eldre tlf enn den jeg skadet. Selv om jeg får denne forsikringen gratis har jeg kjøpt en innboforsikring til da jeg ikke tørr å stå uten en innboforsikringenes kan stole på. Meget misvisende reklamert med som Norges beste innboforsikring. Langt unna kan man si.
Meldte skadde på et par ting, gikk 2-3 dager så var pengene på konto. Utrolig god kundebehandling:))
Jeg er veldig godt fornøyd med god og profesjonell kundebehandling som jeg fikk!
Veldig bra til slutt jeg fikk pengene fort ,Men det tukk lang tid det kommer at jeg blir hjempe irriter