Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sett kundene i fokus fremover, det er det dere og vi fortsatt har et utmerket samarbeid.
Har kjørt for langt (på eget ansvar) i forhold til forsikringsdekning. Ønsket starte på null med dagens kmstand. Det klarte de ikke, og jeg måtte avskilte bilen og så tegne forsikring på nytt med ønsket kmstand. Ble rådet til å gamble til hovedforfall, og så justere. Det ønsket jeg ikke. Da avskilter jeg bilen og tegner ny forsikring i nhtt eller tidligere selskap. Lite servicevennlig og fantasiløst av Fremtind. De mister muligens nå en kunde med to hus to biler, reiseforsikring, innbofrosikring - alt i Fremtind. At de tør behandle kunder slik!
Har vært super fornøyd med forsikringene jeg har hatt hos Fremtind. Kun dyreforsikringen var bedre dekning for hos et annet selskap.
Er forklart i første skjema: mange mailer frem og tilbake uten egentlig å få noe svar
Dyre forsikringer.jeg har fått andre tilbud som er over kr. 5000,- lavere enn Fremti d
Grei behandling av mine tre saker. Lettere tilgang til kontaktperson, ikke bank.
Ingen problem 🤙 Jeg hadde ikke noe skade på min bil