Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da ulykken først var ute var det lett å registrere skade. Jeg fikk umiddelbart tilbakemelding om min forsikring dekket skaden og et saksnummer som jeg kunne benytte, videre med informasjon om hva jeg videre kunne gjøre.
Litt krevande sak fordi eg måtte bestilla tre ombookingar, båtreise, hotell og tog, og hadde brukt tre forskjellige kredittkort, dattera mi måtte bestilla togreisen pga. problem med bank-id.
Veldig enkelt å melde skadesaker! Min sak var vel så enkel at den lot seg innrapportere elektronisk. Rask tilbakemelding av resultatet.
Jeg har vært svært misfornøyd med Fremtind i saker jeg har hatt om skader på huset. Det kritikkverdige jeg har opplevd med selskapet er at markedsføringen har gitt meg forhåpninger om å vinne frem, mens nærlesing av alle forbeholdene har bare endt med tap. Nylig fikk jeg skade på bilen og sekundet etter at jeg sendte inn skademelding fikk jeg positivt svar! Det kjentes som julekveld og 17. mai på en gang. Stor takk til Fremtind for god behandling denne gang! :)
Dårlig og lite villig til og gi hjelp når det oppstår en skade. Tiltros at dem ska hjelpe en lo favør medlem. Dette gjelder kun bolig.
Har et inntrykk av at det er noe gjennomtrekk i forhold til fast kundebehandler. Litt uvant i forhold til det gamle forsikringselskapet jeg hadde igjennom 29 år. Der fikk jeg god hjelp
Vedig bra erfaring med all forbindelse med behandling av mine henvenelser.