Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min datter som er sykepleierstudent måtte på grunn av myndighetenes bestemmelser avbestille en reise i påsken, jeg trodde hun var forsikret gjennom meg ettersom hun bor hjemme, og det bare er oss to og det i mine papirer står at forsikringen gjelder for familie. Når jeg går inn og leter i vilkårene på nett, finner jeg at det står at det er barn opp til fylte tjue. Min datter ble tjue i november. Skjønner at jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt, men det hadde vært OK å møte en saksbehandler som var alminnelig høflig etter å ha vært kunde her i over ti år uten noen gang å fremmet noe krav. Det er tross alt snakk om et ungt menneske som har spinket og spart i et år for å dra på reise. Det begynte med at saksbehandler var oppgitt fordi at jeg hadde sendt inn en forespørsel om Fremtind kunne ta kontakt, samtidig som min datter hadde sendt inn dokumentasjon på en annen side, slik at det var blitt opprettet to saker. Etter dette fortsatte hun å snakke til meg på en fryktelig nedlatende måte, og da jeg helt rolig spurte om jeg kunne bli oppringt av en annen saksbehandler sa hun: Jøss, hva var'e som smelte nå 'a! To minutter etter fikk jeg mail om avslag på kravet. Jeg bytter selvfølgelig forsikringsselskap.
Veldig god og rask behandling. Veldig godt samarbeid med (anonymisert) på Sr bank Husnes.
Raskt og greit oppgjør. Det var greit og beskrive skaden på nettet.
Dårlig behandling av min sak, kundebehandler som ikke har noe greie på ting. Ingen tilbake meldinger på innsendte mail. Meget skuffet over behandlingen.
Lett å komme i kontakt med. Forstår problemet. Kjapt skadeoppgjør.
Får alltid hjelp raskt, og utbetalinger kommer meget raskt da saken er ferdigbehandlet.
Når jeg har henvendt meg elektronisk har jeg fått rask tilbakemelding med god veiledning. Fått raskt oppgjør. Utrolig bra! Da jeg kjøpte ny bil var forsikringen overført til den nye bilen i løpet av få minutter.