Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å få hjelp/få meldt skade. Oppfølging med detaljert fremgangsmåte kom umiddelbart. Raskt sendt videre til lokal instans som reparerte/erstattet skaden. Lav egenandel.
Enkelt å melde inn skade. Rask behandling. Veldig fornøyd med de sakene jeg å min familie har meldt inn. Raskt oppgjør
Effektiv og profesjonell oppfølging, både når det gjelder rådgiving i forbindelse med tegning av nye forsikringer, og oppgjør i forbindelse med skadesaker.
Fikk fort en avgjørelse om reparasjon av campingvogna .
Proff skadekonsulent, så alt i alt er jeg fornøyd med han. Ikke fornøyd med skadefirmaet Recover som Fremtind bruker.
Jeg mistet styringsenhet til høreapparat,denne er festet i snor rundt halsen. Denne har løsnet( under jakken) uten at jeg registrerte det. Den har senere funnet veien ut. Meldte inn tapet, fikk avslag grunn: dekkes ikke av reiseforsikring. Klagde inn grunnet egen h. App. Forsikring. Dekning ca. 1/2 verdi sv tapet.
Hadde håndtverkere inne som skadet vannrør i en vegg. Fremtind nektet å bistå i sak mot håndverkerens forsikringselskap, selv om man hadde avklart alt med håndtverleren og dems forsinringsselskap. De ventet på krav fra mitt selskap, men dette kom aldri. Det ble aldri sendte takstmann heller fra/for Fremtind.