Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra kundeservice, raskt skade oppgjør. Lav pris. Det beste forsikringsselskapet jeg noen gang har hatt.
Liten sak, men tillit ødelegges uavhengig av beløp. Ved innsalg fra telefonselger der jeg bytter fra Sparebank 1 som skal bli samme selskap er talen klar, samme eller bedre vilkår og det må du finne utav sier jeg til selger. Egenandel økes fra 500 til 3000 på mobil uten å si fra... Jeg skulle sikkert lest vilkår, men jeg stoler normalt på folk. Poenget er at når man ikke retter opp så små ting, hva om det drar seg skikkelig til på en viktig forsikring! Jeg er sikkert ett komma for dem.. vise versa!
Elendig oppfølging. Jeg er 43 år å har aldri mistet/ødelagt noen ting som jeg har brukt mine forsikringer på Når uhellet skjer så får jeg blankt avslag. Håper fellesforbundet går vekk ifra dette forsikringsselskapet da veldig mange medlemmer av Lo er svært misfornøyde med fremtind.
Vanskelig å få tak i kundebehandler, aldri samme person som svarer og alle gir forskjellige svar hver gang man tar kontakt. I tillegg utdelte de mine opplysninger til motparten i skadesaken.. I stedet for å sende meg informasjon om skadeoppgjør, bonustap, osv, så sender de alt til motpart gang på gang. Ingen beklagelse for delt personinfo.
Om uhellet er ute, og du ønsker å føle deg mer hjelpesløs enn det du egentlig burde er dette forsikringsselskapet for deg! Vi har nå ventet siden midten av august på en skade vi meldte inn fra utlandet! 4 av 5 i familien fikk alvorlig hudinfeksjon fra bassengvannet allerede på dag 2. 12 dager med legebesøk daglig, og antibiotika utav en annen verden. Åpne sår på beina som gjorde at barna ikke klarte gå. Var daglig i dialog med lege fra sos International, fantastisk service hos dem! Kommer hjem og kontakter fremtind. Får avslag, å beskjed om at skrubbsår dessverre ikke dekkes, og at vi må ha vært innlagt på sykehus for å få dekning. Skrubbsår?! Store, åpne, verkende sår med gule stafylokokker er ikke skrubbsår! Sos International fikk bilder, de sa klar og tydelig ifra om at dette er helt klart tapt ferie. Vi satt 12 dager innestengt på et hotellrom med sol og badeforbud. Ringer, sender mail, ringer igjen, men ingen svar å få fra fremtind! Nå er det oktober! Umulig å få noe fornuftig ut fra de på tlf, og saksbehandler er ikke å treffe og er alltid "syk" eller "opptatt". Dette blir en sak for TV2 om det ikke skjer noe!
Ingen mulighet for elektronisk skademelding når billett er betalt med kredittkort. 54 min i telefonkø uten å få svar. Tilbakeringfunksjon ute av drift. Automatisk stemmeavspilling som forteller deg at det går raskere å melde skade på nett. (når de ikke har nettinnmeldingsløsning for denne type skade) Tør ikke tenke på hvilken behandling jeg ville fått om huset brant.
Jeg har aldri opplevd maken. Meldte inn sak for nærmere 3 måneder siden, utallige samtaler og mailer etterpå er saken ennå ikke ferdig, selv om alt er dokumentert og gjort rede for. Saken er klokkeklar. Det verste er manglende svar når en tar kontakt på mail. Sjelden eller aldri svar å få. Mye frustrasjon. Unngå for enhver pris.