Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har flyttet alle mine forsikringer fra Fremtind unntatt de jeg er tvunget til å ha hos Dere og at dette beror på sykt nesten ubeskrivelig dårlig behandling ved tidligere sak. Jeg håper virkelig Dere forstår og vil ta kontakt for å få ordnet opp i tidligere forhold. Jeg kan da umulig være den eneste som har fått denne behandlingen fra Deres såkalte kundebehandlere.
Jeg er veldig fornøyd med servicen og personalet, som hjalp meg med å løse saken min🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗👌👌👌👌😊😊😊
Fikk ikke dekket det jeg mistet på reise, har hatt denne forsikring i minst 20 år og tror det er første gang jeg melder inn en sak
Opplevde super behandling etter et sykkeltyveri. Sendte inn nødvendig dokumentasjon og etter 2 dager var oppgjør utbetalt. Det ble en veldig positiv opplevelse og kundebehandler var veldig hjelpsom og imøtekommende.
Har hatt noen saker oppigjennom årene, og blir imponert hver gang over hvor enkelt det er å melde og få et par alternativer til erstatning; gavekort på butikken, pengene utbetalt o.l. Det hele er smertefritt.
Rask behandling produktet var ferdig og tilbake på under en uke
Gode og vennlige saksbehandlere som viser forståelse .