Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tidligere erfaringer har vært veldig god. men ved alvorlig naturskade opplevde jeg at forsikring og skadeavdeling ikke samarbeidet. Ulik oppfatning av forsikringene innhold, og dårlig med tilbakemeldinger ved henvendelse på telefon ,på Mail fra forsikring og på « min side».
Først etter utdypende forklaring at tinte matvarer i defekt fryser ikke spisende utbetalinger ble gjort
Betaler ikke ut forsikring, kommer med påstander som ikke kan bevises og vrir seg unna å betale ut forsikring
Enkelt skademeldingsskjema og raskt svar. Dette er en forenkling fra tidligere skadeskjema, noe jeg synes er veldig bra. Fikk omgående svar på om reparasjon ble godkjent
Har vært kunde i nærmare 50 år først SR Skade og nå etter overgang til Fremtind. LO kunde. Har aldri vurdert å skifte selskap. De sakene jeg har hatt har fått en seriøs tilfredsstillende behandling
Umiddelbar reaksjon da vi meldte inn vannskade. All behandling av saken videre "gikk av seg selv" - vi slapp å måtte følge opp selv. Veldig fornøyd.
Rask kontant handling ved første kontakt. Senere forsøk på kontakt, ingen respons. Denne må bedres. Da Fremtind forble taus, kontaktet jeg verkstedet direkte for avklaring.