Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skremmende hvor mye som blir lagt opp til forsikringstaker, følte ikke jeg som kunde ble ivaretatt!
Ikke fornøyd med at jeg ikke fikk dekket proppel på seilbåt 13 000 - egenandel. Opplag kunne jeg selv ta grunnet ny bunnsmøring. For båten skulle opp uansett. Har sjelden og aldri forsikringssaker. Vurderer nå forsikringsselskap gjennom fagforening. mvh Aage P.
Etter ulykken her med skaden som ble meldt inn 20mars fikk jeg renset salong og så på det som skaden var godkjent, rensingen var ikke god nok og hadde fremdeles lukt i møbler og annet inventar som gardiner tepper, klær OSV. Firma som hadde ansvar for rensing ødela en stol med tydelige striper i stoff. Det ble meldt inn til både takstmann og rensefirma uten noen form for erstatning. Skade ble meldt inn 20.03 og hadde ikke besøk av takstmann først 29.03. Fikk melding fra saksbehandler 22.04 at nevnte skade ikke ble godkjent. Da hadde jeg ventet i 4 uker uten noen form for oppfølging og hjelp i en leilighet som var nesten ubeboelig. Hadde besøk av rensefirma i ettertid for å vurdere jobb som ble utført, synes det var litt rart at samme firma som utførte rensing skulle vurdere jobben i ettertid..
I en skadesak hvor jeg så med frykt på en langtekkelig og krevende prosess for forsikringskrav ble jeg veldig positivt overrasket over hvor raskt og enkelt noe slikt kan gjøres. Hyggelig samtale pr. tlf. med en imøtekommende kundemottaker, hvor alt ble avklart uten noe om og men. Raskt oppgjør etter dette. Kan ikke tenke meg at noe slikt kan gjøres mindre smertefritt enn dette.
God kompetanse med fokus på kunde og produkt som blir levert.
Kan anbefale dette selskapet til alle. Fikk en skade på personbilen og dette ble rettet på en utmerket måte.
Super forsikring, den beste. 👏🏻👏🏻Veldig fornøyd med at ting går fort, og blir tatt tak i med en gang. Super kundeservice. Noe som er viktig .