Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsikringssaker behandles raskt og profesjonelt, har ingen forbedringspunkter å nevne.
Fremtind forsikring har foretatt rask og grei behandling av skaden på bilen min. De har vist full forståelse for det jeg opplevde - påkjørsel av ukjent bilfører som stakk av, uten å ta ansvar for det han/hun hadde gjort. Fikk raskt bekreftelse på at forsikringen ville dekke reparasjon av skaden.
Snart på igangsetting av sak, få fatt i takstmann og oppfølging. Det som kan bli bedre er rette person på rette plass. Det å finne tlf.nr og komme frem til rett plass.
Et par e-poster var det som måtte til da jeg mistet telefonen i vannet. Oppgjør kom få dager etter. Helt supert. 🤩
Vanskelig å få noen i tale. Fremtind holder ikke det de lover, og utsettes du for en ulykke og blir kjørt til legevakt med store blødninger får du ikke erstatning for en klokke som ble borte i kaoset som oppstod. Jeg aner ikke hvor/når den ble borte. Fremtind mener at jeg 1: Først skal sikre verdiene, 2: stoppe blødninger og oppsøke legehjelp. Besvimelser og at man ikke er i stand til å gå selv er ingen unnskyldning. Fremtind selger trygghet? Nei, dessverre- faktisk det motsatte. Markedets beste? Nei så absolutt ikke!
Mye formalia og sene tilbakemeldinger. Dyr! Anbefales ikke.
Rask behandling. God informasjon. Meget god kundebehandling