Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er konkludert at min skade skyldes svak konstruksjon uten at noen var eller sett skaden.
God service og oppfølging av mitt skadetilfelle. Oppgjøret mottatt som avtalt.
Ingen problemer med oppgjør, så lenge vi dokumenterte kostnader, sykdom, m.m.
Les alt av det som står i liten tekst. Ingen vits og betale. Dekker nesten ingen ting.
Er godt fornøyd med forsikringen Det som er viktigst er at det er kort behandlingstid
Rask velvillig og hyggelig kundebehandling. Erstatning var på konto dagen etter skademelding var sendt inn!! Fantastisk!
Håpløst å få tak i kundebehandler. Ringer ikke tilbake. Takstmann som ikke kan besiktige skadene pga avstand til skadested, og som roter bort bilder jeg måtte reise å ta selv. Utrolig lang tid for å få svar.. jeg måtte ta kontakt selv, fordi ingen fra Fremtind tok kontakt med meg. Dårlig opplevelse. Forslag til forbedringer, vær tilgjengelig for kundene.