Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk den hjelpen jeg trengte der og da. Dere er blitt flinkere til å komme i komme i kontakt pr, telefon, slik at kundene slipper å bli satt over til hundre og ørten personer som ikke vet noe, slik satt jeg en gang i over 2 timer, tilslutt å få svaret NEI.
Jeg har hatt boligforsikring i samme selskap siden 2014. Har hatt to mindre skader i perioden. I begge tilfellene var det helt håpløs lang saksbehandlingstid. I tillegg vanskelige og utilgjengelige saksbehandlere som ikke forholder seg til vilkårene i avtalen. Elendig kommunikasjon og oppfølging underveis. Styr unna dette forsikringsselskapet!
Har hatt flere andre forsikringer men Fremtid er best i test ✌️
Etter over 1 ukes saksbehandling endte det med avslag på refusjon av tapte briller. Ble heller aldri ringt opp igjen etter å ha kontaktet Fremtind på telefon.
Jeg har møtt ansatte som yter god service, er høflige og kompetente. Det er også lett å komme i kontakt med forsikringen! Anbefales!
Rask skade oppgjør God kundebehandling Grunnbeløpet på dyreforsikring bør økes da prisene på behandling er svært høye.
Måtte avbestille flybilletter og fikk igjen alt jeg hadde lagt ut. Veldig fornøyd med Fremtid Forsikring!