Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min far ble frastjålet en telefon på et sykehjem. Det ble oppdaget etter noen timer. I oppfølging av forsikringssak ble spurt om "noe annet kan ha skjedd?". Da svarte vi "selvfølgelig". Noe annet KAN ha skjedd. Han har demens, og vi kan aldri vite sikkert lenger. Han ble fraktet alene fra sykehjem til egen bolig i en taxi. Noe annet KAN ha skjedd. Forsikringsselskapet tolket det da som mer enn 50 prosent sannsynlig at det var noe annet enn tyveri. Avslag.
Vanskelig å finne ut korleis eg får kontakt med selskapet.
Enkelt for meg med at dialog med verksted og Fremtind foregikk uavhengig av meg.
Etter 5 måneder er skadesaken fortsatt ikke ferdigbehandlet. 3 ulike saksbehandlere sa 3 helt forskjellige ting om hva og hvor mye som ville dekkes. Den siste av dem "annulerte" en muntlig avtale som var inngått med en tidligere saksbehandler, og var i tillegg direkte ufin i telefonen - ga meg en svært ubehagelig opplevelse. Kommer til å bytte selskap så snart saken er avsluttet.
Veldig rask og grei behandling av min sak. Fikk skadeoppgjør på konto dagen etter meldt skade.
Meget fornøyd kunde gjennom flere år. Hyggelige kundebehandlere, bra priser og raske svar når man eventuelt behøver å kontakte de.
Gikk utrolig raskt fra skadeskjema etter en mindre bilkollisjon ble oversendt til bekreftelse på at skaden kunne utbedres på navngitt karosseriverksted ble mottatt.