Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ja, forferdelig. Null ansvar og null informasjon, enda det var motpart som hadde skyld i skadesak. Mottok kun en sms om at dette ikke var fremtind sitt ansvar. Motparten sitt selskap var mye flinkere, kanskje fair nok, men også flaks tenker jeg. Forventer egentlig at MITT selskap skal være der for meg.
Dårlig med svar på mail og telefon. Ikke oppfølging på framgangen. Dårlig med forståelse på våre synspunkter i saken.
Dyrt og dårlig, høye egenandeler, roter med hvilke forsikringer de velger når du melder skade
Utrolig dårlig. Dere hjalp meg med absolutt ingenting. Ser ingen nytte av å betale dere.
Alltid god kundebehandling, har kun hatt behov for hjelp en gang, det gikk smertefritt
Veldig dyktig folk som jobber der..Kjempegod servicen
Gode forklaringer ved henvendelse , raske svar ig tilbakemeldinger .