Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
11 juli var eg uheldig og kjørte inn i en betong kant inni en tunell for å svinge bort fra et motgående kjøretøy. Bilen var ny oppfikset og registert og forsikret dagen før ulykken skjedde. Hadde akuratt byttet mye og hatt den på verksted for hjulstilingskontroll. Skaden kom på 29000kr og egenandelen min var på 8000kr eg orket ikkje gjøre dette på ny så eg tok de på forsikringa. De dommeste eg noen gang gjore. Fylte ut skade skjema på deres nettside og utypet så godt som mulig. Da begynte di først og krangle om bilde av skade sted (inni en 80 sone tunell) så ble de krangel på att den hadde ståt avregistert. Som kan vær forstålig. Bruker mangen uker på å svare komer med fult av domme og ukurante ting. Etter 1 månde og 2 så var ikkje skade skjema godt nokk. Måtte fylle ut et eget skjema på skaden skriftelig samt et eget på bilen med navn på gammle eier hva eg betalte og kvitering på betaling og kjøps kontrakt. Har byttet bank så dette var en udfordring og tids krevene i seg selv. Bilen har ståt ferdig på verkstede i over 2 månder utendørs i minus salt rein osv. bilen har kjeramisk lakk forseiling og aldrig stått 1 eneste natt ute i regen så lenge eg har eid bilen. Til slutt etter mye mas så godkjente di saken på 21000kr i dag 21 november) fra deres side som er helt latterlig! Har mangen biler å betaler mangen tusen i forsikring i månden! Styr unna ett forbanna drittselskap så gjør seg vrang for små penger!!!! Alså over 4månder med krangling uten bil og tusen vis i forsikring på en bil som har stått ute!
Prisene økes og økes. Ny runde med andre selskaper står for tur
Saksbehandlerne jeg har snakket med i Fremtind forsikring har vært hyggelige, og jeg har fått god informasjon.
Har hatt bruk for reiseforsikringen et par ganger. Oppgjøret tok kun et par dager.
Ikke mulig å få kontakt med saksbehandler hverken på telefon eller mail. Personling kontakt med personen som behandler saken er viktig!
Ja, forferdelig. Null ansvar og null informasjon, enda det var motpart som hadde skyld i skadesak. Mottok kun en sms om at dette ikke var fremtind sitt ansvar. Motparten sitt selskap var mye flinkere, kanskje fair nok, men også flaks tenker jeg. Forventer egentlig at MITT selskap skal være der for meg.
Dårlig med svar på mail og telefon. Ikke oppfølging på framgangen. Dårlig med forståelse på våre synspunkter i saken.