Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært svært misfornøyd med Fremtind i saker jeg har hatt om skader på huset. Det kritikkverdige jeg har opplevd med selskapet er at markedsføringen har gitt meg forhåpninger om å vinne frem, mens nærlesing av alle forbeholdene har bare endt med tap. Nylig fikk jeg skade på bilen og sekundet etter at jeg sendte inn skademelding fikk jeg positivt svar! Det kjentes som julekveld og 17. mai på en gang. Stor takk til Fremtind for god behandling denne gang! :)
Dårlig og lite villig til og gi hjelp når det oppstår en skade. Tiltros at dem ska hjelpe en lo favør medlem. Dette gjelder kun bolig.
Har et inntrykk av at det er noe gjennomtrekk i forhold til fast kundebehandler. Litt uvant i forhold til det gamle forsikringselskapet jeg hadde igjennom 29 år. Der fikk jeg god hjelp
Vedig bra erfaring med all forbindelse med behandling av mine henvenelser.
Saken ble behandlet på en svært effektiv måte.Svært fornøyd.
Andre gang på kort tid. Mobil skade under 2000 kr. To i husstand med lofavør forsikring,men likevel intet å hente da skaden liksom er for liten. Mistenker avtale med mobil verksted.
bra kundeservice,rask behandlingtid på å behandle saken.