Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Siden juni 2019 ikke avklart summen som dem skal utbetale til meg, dem prøver og drener saken
Vannskade og ingen avklaring etter 4 uker. Ringer ikke tilbake, forskjellige ansatte som svarer ulikt. Skylder på mange skader, ferie, sommel hos takstmann.
Meldt inn skade 12.07, fortsatt ikke noe avklaring om oppgjør. Svarte i juli at det var noe lengre behandlingstid pga ferie, men at det var dekningsgrunnlag. 1,5 uke etter det sendte jeg mail for å høre når jeg kunne forvente avklaring, ikke noe svar. Enda en uke etter sendte jeg mail igjen og fikk svar. Men ikke på det jeg spurte om!! Sendte nok en mail med spørsmål om når jeg kunne forvente avklaring, ikke noe svar enda. To dager siden, venter fortsatt på svar. Dyre er de også, så her blir det helt klart bytting. Synes det er mye med 10.000 i egenandel på varmepumpeskade.
Saksbehandlingen i fremtind forsikring er så fullstendig UDUGELIG og USERIØS at de tar det hele til et nytt bunn-nivå! Dette rotet her er det bare å holde seg unna! Innmeldt skade blir ikke registrert, skade meldt av verkstedet blir ført på feil forsikring. Tok 4 UKER før de kom i gang å gjøre noe, og da krangler de på alt. Saksbehandler hopper bukk over alle spørsmål og følger ikke med i saken i det hele tatt.
Tror den er litt for kostbar, bør være billigere. Derfor ønsker jeg å undersøke tilbud fra andre selskap.
Tar kontakt på E-post, men får ikke svar. Ved skadeutbetaling er det ingen informasjon eller forklaring på utbetalingsbeløpet. De utbetaler bare en lite prosent av skadebeløpet.
Trist at de har verdens søteste ansatte på innsalg (sparebank 1) når ikke siste leddet gjør noe annet enn å trene saken din om ulykken først er ute. To ganger har vi vært uheldige etter fusjonen og begge gangene har vi blitt trenert til de grader. De krever dokumentasjon langt ut over det som både er rimelig og nødvendig. Det var ALDRI slik før fusjonen! Her har de et totalt forbedringspotensialet!