Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig lang saksbehandlingstid. Saksbehandler som ikke setter seg inn i saken. Dårlig kommunikasjon og ansvarsfraskrivelse. Oppleves uproffe og med lite erfaring. Helst kjappe løsninger og ikke kunnskapsbasert.
Rask og enkel skadebehandling. Konkurransedyktige på pris
Tungvint å melde skaden. Lang behandlingstid. Blir oppfordret til å ikke prøve å ta direkte kontakt. Fikk heller ikke direkte kontakt etter behandling...
Er fornøyd med behandling av et tidligere oppgjør da selskapet hette Sparebank1, selv om jeg måtte ta kravet opp 2 ganger. Skulle ønske at det ikke var behov for å måtte ta opp en sak for 2. gang. På reiseforsikring denne gang fikk jeg avslag på et lite beløp, er ikke så fornøyd med det.
Noe lang behandling s tid. Hurtig oppgjør når saken Hvar ferdig behandlet.
Jeg fikk tydelig og god innformasjon ved første kontakt. Oppfølging underveis og greit oppgjør tilslutt ! Fint med samme person å forholde seg til etterhvert som saken gikk!
Burde hatt en chat funksjon for å få registrert skaden på nett, soiimat alt blir fyrlt ut riktig.