Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært svært fornøyd med forsikringen hele veien. Hyggelig og samarbeidsvillig , effektiv og serviceinnstilt kundeservice .
Føler jeg betaler for en «vare» jeg ikke har fått.
Fremtid forsikring er kundevennlig og svarer raskt. Jeg opplever at de innfrir mine behov som kunde når uhellet er ute.
Godt fornøyd , rask behandling ,hyggelige mennesker å prate med
dårlig kunde forhold og ikke følge det som avtalt. Vi har meldt skade til dere og vente langt kø på tlf ikke nok kunde forhold /kundeservice Vi ønsker befaring av skaden og dere nekter da må vi selv ordne alt . Hva er forsikring sin ansvar /rutiner for skaden som skal skje en uhell ?
Jeg er veldig fornøyd med att jeg fikk fort svar og konkret svar på att jeg fikk hjelp og att jeg kunne begynne å skaffe hjelp for å få orden på vannet igjen! Jeg og naboen skaffet graver, rørlegger, elektriker og fikk anlegget oppgradert så det nå skal holde i mange år! Jeg sendte inn fakturaer til fremtind forsikring og pengene ( min del) kom på konto fortløpende! Er veldig fornøyd med servicen jeg fikk! Tusen takk! Mvh Karin.
Synes forsikringen er ok, kunne gjerne fått noe mer utbetalt. Synes systemet med å holde pengene, å oppfordre til handel er skremmende. 👎