Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var på fra første stund, var til hjelp under veis for å utbedre feilen. Var det noe jeg lurte på var det veldig fint å kunne ta en telefon til saksbehandler og søke om råd.
Utrolig enkel saksbehandling og svært raskt oppgjør etter skade.
Svært fornøgd og alltid hyggelige og hjelpsomme med hurtig oppgjør
Selskapet er vanskelig å få i tale pr. tlf. Og Epostadresse? Opplever stadig dårlig kommunikasjon. Alt er så vanskelig. Dårlig erfaring med selskapet ved kaskooppgjør. Og nå dette med Zalando. Håpløst.
Enkelt og registere skade, veldig kjapt oppgjør/reparasjon. En god trygghet og ha i hverdagen!
Rask behandling på noe som hastet. Personlig oppfølging. Løsningsorientert.
1. Først ble jeg ikke trodd hvor lenge jeg hadde vært forsikret. Var kunde i DNB forsikring i mange år før vi ble automatisk overført til Fremtind. Etter en god stund fikk jeg tilbakemld at ....ok du har vært kunde ja !!!! 2. Ble oppdaget sopp og råte i forbindelse med renovering av bad. Dette kom som følge av lekkasje fra et aggregat som sto inne på et kjølerom. DETTE VILLE IKKE FREMTIND GODTA DA DE MENTE DET KOM FRA SØLING PÅ VASKEROMMET SOM DE SA ! Har en egen rapport fra snekkerfirma som renoverte baderommet som var helt klar i sin rapport at sopp og råte kom fra denne lekasjen. Takstmannen fra Fremtind forsikring var MEGET kjapp i sin konklusjon ved befaring hjemme hos oss. Så her var konklusjonen "gitt på forhånd". 3. Pensjonist nå men har en yrkesbakgrunn på 40 år hvor jeg hadde mye kontakt med forsikringsselskap men har aldri vært borti mer arrogante saksbehandlere.