Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte inn skade etter ein værhendelse på nettet og la ved bilder. Behandlinga var gjort på under ei uke så det er absolutt ingenting å klage på!
LO Favør funker veldig godt for oss, spesielt siden vi er to som er medlem av fagforeningen og derfor ikke har egen andel. Knuste telefoner, tver, dør som slått i stykker ved vind, fryseboks etter lynnedslag, oppgjør går fort og smertefritt.
Fremtind Forsikring er toppe! Det hjelper raskt, og det er enkelt å melde fra om skade. I tillegg er Servicetiden kort. Passer for alle, uansett alder. Anbefales på det sterkeste!
Oppskrytt. Når man får bruk for forsikringen er det ikke slik man forventer det.
Oppjørskonslulent bør være mer nøyaktig i informasjonen han gir. Det er viktig at forbrukere får riktig informasjon.
Generelt godt fornøyd, men ikke i denne saken. Reparasjon/ikke erstatning av iPhone burde vært informert til forsikringstaker, telefonen var helt død, hadde vært i vann. Kjøpte ny, var ikke klar over at den ble erstattet med en brukt. Sitter igjen med to telefoner og ne utgift på5800,- kr helt unødvendig.
Min grundige forklaring av hendelsesforløpet gjorde saken verre for meg. Min banks vurdering av troverdigheten av pengeoverførselen var helt feil.