Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Savner mer hjelp og vite at jeg blir sett som kunde
Etter meldt vannskade hjemme tok Fremtind raskt kontakt og ga god oppfølging hele veien.
Følger ikke opp skadesaken, men skjønte jo at forsikringen dekket skaden da det plutselig sto en håndtverker på døra. Dekket ikke andre ting enn skaden, så alt annet som ble ødelagt er tapte penger. Hjelper lite å være toppforsikret.
Ryddig og rask sakshåndtering og kundebehandling. Enkelt å melde saken på nett i systemet til Fremtind.
Syns det er dårlig at de ikke dekker tap av el sparkesykkel når de dekker el sykkel.
Denne gangen gikk saken veldig sømløst og bra. Rett og slett veldig fornøyd Var som sagt ikke fornøyd med behandlingen sist. Bare latskap av meg å ikke bytte selskap den gangen. Dere har nå rettet litt opp i dette.
Fikk god hjelp, og god forklaring på saksgang. Fikk også penger satt inn på konto slik at jeg kunne ordne med leiebil selv. Dette fordi jeg ville ha manuell giring, og det var et problem for AVIS.