Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i mange år og har bare god erfaring så langt
Godt fornøyd med det jeg har fått hjelp med hittil
kontakt med hyggelige folk og alltid grei og forståelige forklaringer når det er noe jeg lurer på
Det har ikke noe hensikt å ha forsikring hvor en ikke blir trodd på hva som har skjedd
Jeg har hatt hatt uflaks den siste måneden med 3 skadesaker. Jeg opplevde rask og korrekt oppfølging i alle sakene.
Jeg er lite tilfreds med behandlingen som jeg har fått,når kjøle/ fryseskapet blei kaputt..forsikringen forlanger at man nærmest skal være synsk,, å vite hva som gikk galt m skapet..og det lønner seg ikke å gjøre en innsats for å begrense skaden i forhold til matinholdet..ingenting erstattes hvis det ikke blir over kr2000,- Heilt sykt spør du meg. Tenker de bør skjerpe seg i forhold til kundebehandling.
Greit oppgjør , og hurtig behandling.Leiebil sto klar når jeg leverte min