Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandlerne jeg har snakket med i Fremtind forsikring har vært hyggelige, og jeg har fått god informasjon.
Har hatt bruk for reiseforsikringen et par ganger. Oppgjøret tok kun et par dager.
Ikke mulig å få kontakt med saksbehandler hverken på telefon eller mail. Personling kontakt med personen som behandler saken er viktig!
Ja, forferdelig. Null ansvar og null informasjon, enda det var motpart som hadde skyld i skadesak. Mottok kun en sms om at dette ikke var fremtind sitt ansvar. Motparten sitt selskap var mye flinkere, kanskje fair nok, men også flaks tenker jeg. Forventer egentlig at MITT selskap skal være der for meg.
Dårlig med svar på mail og telefon. Ikke oppfølging på framgangen. Dårlig med forståelse på våre synspunkter i saken.
Dyrt og dårlig, høye egenandeler, roter med hvilke forsikringer de velger når du melder skade
Utrolig dårlig. Dere hjalp meg med absolutt ingenting. Ser ingen nytte av å betale dere.