Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ba om å bli kontaktet av forsikringsselskapet tidlig i prosessen. Har ennå ikke hørt noe fra dem, og nå er saken avsluttet. Ikke første gang de er sen med tilbakemelding. Opplever at de baserer seg for mye på automatiske tjenester, og takler ikke menneskelig kontakt, om det behovet skulle oppstå. Er rask med tilbakemelding når det er i deres interesse, ellers hører man svært lite. Takstmann var flink og hyggelig, men så jobbet han i et annet firma.
Via Norsk Sykepleierforbund sine rabatter funker Fremtind greit så langt. Time will tell hvordan det blir fremover....
Hyggelige konsulenter, litt treg saksbehandling. Men når saken først ble satt igang løste det seg til det beste for meg. Kommer til å være kunde her videre.
Jeg har fått flott hjelp av dyktige og hyggelige mennesker !
Saken blir tatt i mot med stor forståelse . Saksbehandlerne er dyktige og hyggelige.
Veldig god og rask respons. Bra å kunne velge mellom gavekort eller kontant oppgjør
Rask og effektiv. Grei dialåg mellom meg og saksbehandler. Ble fulgt opp på en bra måte.