Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det som jeg finner grunn til å fremheve er saksbehandlers innsikt og evne til å forklare den forsikringsmessige siden av saken. De gangene jeg har kontaktet Fremtind har jeg hatt kontakt med forskjellige saksbehandlere som har det til felles at de er meget serviceinnstilt og har vært i stant til å løse saken på en hyggelig og grei måte. Kommer ikke på noen spesielle forhold eller situasjoner hvor det kunne vært grunnlag for forbedringer av saksbehandlingen.
Rask behandlingstid. Ikke noe mas eller kjas om årsak.
Medmenneskelige og raske å ordne opp i en vanskelig situasjon.
Vi har tidligere hatt veldig god erfaring med reiseforsikring i det som i dag heter Fremtind. Vi har hatt behov for hjelp et par ganger og den vi har fått, har vært hyggelig, god og effektiv.
Usedvanlig lang behandlingstid, vanskelig å treffe kundebehandlere, flere timer i telefonkø. Får ikke svar på innsendte dokumenter, om dette er tilstrekkelig. Veldig fornøyd når endelig saken ble behandlet.
Fryseboksen gikk i stykker! Hvordan skaden skulle dokumenteres kom fram på nettsiden. Etter vi sendte skade meldingen inn med bilder gikk det ikke lang tid før penger var inne på kontoen. Høsten med bær og vilt kunne bare komme.
Meldte skade på nett og fikk svar nærmest umiddelbart at skaden dekkes og at det ikke var egenandel for meg. Valgte verksted ved skademelding og bestilte tid. Veldig enkelt. Ved avsluttet sak fikk jeg sms og info om når jeg ville opparbeide ny bonusfordel. Fikk all info jeg trengte uten noe ekstra kontakt med selskapet.