Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mer enn tre uker behandlingstid ved skademelding. Deretter har de ikke sjekket ytterligere opplysninger før de avgjorde saken. Utsteder gavekort pålydende erstatningsbeløpet til butikk de selv bestemmer uten å sjekke om dette er ok for kunden. Vil man ha kontantoppgjør, får man avkorting på erstatningsbeløpet.
Veldig dårlig på oppfølging - fraværende. Forsøkte å få opplysninger om saken flere ganger uten hell. Det tok flere måneder før saken ble avsluttet selv om det skulle være en selvforklarende sak.
Meget bra. Rask behandling.Hurtig utbetaling av oppgjør. Og ikke minst blide og hyggelige kunde konsulenter.
Besøkte dyrlegen med hunden, noe som fort koster litt. Vætrinæren har direkteoppgjør med Fremtind, noe som gjorde saken veldig enkel for meg. De sendte inn fakturaen, og jeg fikk beskjed om at den var behandlet. Egenandel trukket fra, alt fiks ferdig uten at jeg måtte gjøre noen ting.
Enkelt å melde skade på nettet og veldig greit med oppgjøret.
Jeg er veldig godt fornøyd med all kontakt og saksbehandling etter 29.4. Vedrørende det som skjedde 18.3 - 29.4, så ble det også løst på en tilfredsstillende måte :) Jeg vil nok si at informasjonen hadde sviktet litt, men saken ble altså løst :)
Veldig bra service av dere, hurtig avgjørelse av forsikringen