Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind er er et forsikringsselskap som er lite opptatt av å sette kunden i fokus, og er umulig å få tak i. Når skaden er oppstått og du trenger hjelp, gjemmer de seg bak et kundesenter hvor du aldri får snakke med saksbehandler. Saksbehandler sender kun mail til deg vedr oppgjøret etter at du har meldt inn skaden elektronisk. Jeg har forsøkt å svare på oppgjørsmail, men får ikke svar. Jeg hadde et uhell ved at vinden tok tak i bildøren og lagde en liten bulk i listen på bilen som stod parkert ved siden av. Jeg har kjørt skadefritt i 20 år, og til tross for dette kutter Fremtind bonusnivået med 10% uten videre dialog. Jeg har tidligere vært kunde av Storebrand, Gjensidige, If og Trygg, og skjønner nå hvor mye bedre disse selskapene er mtp kundebehandling. Jeg vil ikke anbefale Fremtind til noen.
Når skaden først var tilstede var servicen i ypperste klasse. Dette under hele prosessen. Kan ikke rose nok over hvor kjapp saksbehandlingstiden var, hjelp på alle spørsmål.
De finner som oftest et argument for å slippe unna skadeopgjør. Jeg er ikke spesielt fornøyd.
Rask respons , og alt gikk på skinner. Preseise underleverandører/håndverkere
Rask og god behandling, alltid. Enkelt å melde skade og rask behandlingstid. Beste forsikringen man kan ha
Meget godt fornøyd. Fikk god informasjon om hvordan saken skulle presenteres for saksbehandler.
Hyggelig hjelp, rask og effektiv . Meget god hjelp å få fra Ålesund representant.